جوجه مرغ تخمگذار

جوجه مرغ گوشتی راس

جوجه مرغ گوشتی نژاد راس در کشور انگلیس در سال2004 اصلاح و به امریکا رسید. ابتدا با نژاد 708 و سپس 208 و 308 به بازار ارائه شد. یکی از بهترین نژاد های مرغ گوشتی نژاد راس می باشد که نسبت به نژاد های کاب، آرین و هوبارد ضریب تبدیل بالاتری دارد. این نژاد کلا سه مرحله اصلاح نژاد شد. از این نژاد بیشتر در مرغداریهای بزرگ پرورش داده می شود. فروش جوجه گوشتی راس روزهای یکشنبه و چهارشنبه می باشد. در حال حاضر می توان گفت بهترین نژاد جوجه گوشتی در کشور نژاد راس می باشد.

خرید جوجه یک روزه مرغ گوشتی نژاد راس 308

شرکت تینا طیور افتخار دارد در بیش از یک دهه فعالیت در زمینه جوجه مرغ گوشتی، بهترین نژاد مرغ گوشتی که نژاد راس می باشد را بدون واسط و مستقیم به شما عزیزان تحویل دهد. خرید جوجه مرغ گوشتی بدون واسط، یکی از نکات مهم در پرورش می باشد چرا که خرید بدون واسطه باعث کاهش قیمت تمام شده محصول پرواری شما می شود. پس اگر بدنبال خرید بدون واسطه هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جوجه مرغ گوشتی راس منفی 4

شاید برای همه شما سوال باشد که راس 308 با راس منفی 4 چه تفاوتی دارد. ما به شما خواهیم گفت. منظور از جوجه مرغ راس منفی 4 ، منفی بودن جواب 4 آزمایش خونی جوجه و مرغ مادر است.  در صورت مثبت بودن هر یک از آزمایشها جوجه در آینده دچار مشکل و تلفات خواهد شد. پس بهتر است از همیشه از جای مطمعن نسبت به خرید جوجه اقدام کنید.

جوجه مرغ گوشتی راس 308

وزن جوجه مرغ راس طی دوره

  • وزن جوجه یکروزه راس  بین 50 الی 60 گرم است.
  • چوچه 45 روزه راس  بین 2600 الی 3200  گرم است.
  • وزن جوجه 50 روزه راس حدود 4200 گرم می باشد.
  • میزان خوراک جوجه یک روزه راس  15 گرم است.
  • خوراک جوجه 45 روزه راس تقریبا 250 گرم می باشد

جیره غذایی مرغ راس

اصلی ترین و مهمترین قسمت پرورش جیره مصرفی است. چرا که کمبود هر گونه از مواد مغذی دان پرنده باعث مشکلات زیادی در آینده خواهد شد و حتی بلعکس. از استفاده بیش از حد ویتامینها و مکمل ها جدا خودداری کنید . سعی کنید تغذیه و خوراک پرنده را از کارخانهای معتبر تهیه کنید. شرکت تینا طیور البرز بهترین خوراک طیور با بهترین کیفیت، با امکان آنالیز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

شرایط مکان پرورش جوجه مرغ راس

از عوامل مهم در پرورش مرغ گوشتی نژاد راس، داشتن یک بستر مناسب است چرا که مناسب نبودن بستر باعث افزایش رطوبت سالن شده که این امر باعث افزایش گاز بستر می شود که خود از دلایل بیماری تنفسی می باشد. همیشه باید آب کافی در اختیار جوجه قرار داشته باشد . کم بود آب در نتیجه نهایی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

قیمت جوجه یک روزه مرغ گوشتی نژاد راس

قیمت جوجه یکروزه مرغ گوشتی همیشه ثابت نیست و قیمت گوشت و تخم مرغ بر روی قیمت تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت جوجه یکروزه مرغ گوشتی راس با ما در تماس باشید.

ما را در آپارات دنبال کنید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *